Imorgon är det dags

Ja, imorgon ska jag bli lantis. Bonne. Kalla det vad du vill. Jag tror jag bara ska kalla det lugn. För det tror jag att jag kommer att bli. Jag var nämligen hos doktorn i tisdags, för min ständiga huvudvärk. Hon frågade ut mig om en massa saker och sen började hon klämma på mina axlar. AOOOSCH! säger jag bara. Satan vad det gjorde ont, jag fck bita mig i läppen för att inte börja gråta! Så sa hon att jag skulle beställa tid hos min gamla sjukgymnast också skrev hon ut Voltaren T till mig, som är mot akut smärta och migränanfall. Det är ju inte migrän jag har, snarare spänningshuvudvärk, eftersom jag konstant går runt och är spänd i axlarna. På jobbet, hemma, när jag ligger, sitter, står, vad jag än gör. Ända sen i tisdags har jag försökt vara mer medveten om mina axlar, och det är helt sjukt! Om jag inte tänker på att slappna av i typ TVÅ sekunder, så drar jag upp dom "mot öronen" och spänner dom helt automatiskt. Det är superjobbigt, så jag försöker verlkligen tänka på att bara slappna av hela tiden. Anyway, vad detta har med flytten att göra så tror jag faktiskt att det är all buller och stress här mitt i stan som har med min oförmåga att slappna av att göra. Så jag hoppas på att jag blir lite lugnare, mer avslappnad och får lite mindre ont i huvudet nu när jag flyttar.

Nu ska jag banne mig gå igenom mina sista lådor och sen börja packa ner ALLT! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vännen, jag visste inte att du vart hos doktorn och att det var så illa igen. Hoppas verkligen att lugnet i Mörarp hjälper :) Eller att du tänker mer på hur du slappnar av, och att tabletterna hjälper när du behöver dom!

Älskar dig!
/Kristin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback