Nu så!

Kör ner till Shurgard. Kommer in i förrådet. Det finns bara en låda med julpynt. EN. Jag börjar leta som en galning bland alla andra lådor men hittar inget mer än denna lådan. Blir ledsen eftersom jag verkligen trodde att jag skulle hitta adventsljusstakar och grejer. Så jag åker till Rusta och köper två adventsljusstakar för 25:- stycket. Dom var träfärgade, så jag svängde in till Väla, in bland alla miljoner (!) människor som också tyckte att idag var en perfekt dag för en Väla-runda, in på Panduro och köpte röd hobbyfärg. Så jag ska måla dom röda, blir finare :)

Så nu är jag äntligen på gång, och nu ska jag sätta igång med att pynta. Sen ikväll ska vi gå på bio, det blir nån ny film som jag knappt hört talas om: Beowulf..? Ciao!

PS. Sen att jag kom hem och hittade adventsgrejerna i vårt förråd, det är en helt annan sak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback