Natten går tunga fjät...

En av de mysigaste dagarna på året, Lucian. När jag var mindre så gjorde vi hela köret med luciaklänning, ljus i håret och lussade för mamma och pappa. Blir inget sånt i år (av förklarliga skäl), men nog ska jag äta lite lussebullar och dricka glögg i eftermiddag! Igår kväll jobbade jag på lussevakan, spelade på ett ungdomsdiscotek. Tur att jag inte hade några lektioner idag för det hade jag verkligen inte klarat av då vi inte kom i säng förrän ca 02.30. Tycker synd om han som sitter på jobbet och försöker hålla ögonen öppna just nu.

Jag ska iväg och köpa julklappar nu, äntligen! Har än så länge inte inhandlat en enda, och det är elva dagar kvar till jul. Elva! Jag som alltid är så välplanerad, slagit in alla julklappar och till och med rimmat på alla klappar innan ens december börjat vanligtvis.

Förresten, varför
var vi inte där? Ciao (passar ju idag, eftersom lucian från början kommer från Italien!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback