Julkalender är roligare.

Idag skulle jag egentligen ha åkt till Köpenhamn med några i klassen. Men igår kom jag på att jag inte ens börjat plugga till tentan på onsdag. Och imorgon har vi lektion som vanligt så idag är enda chansen jag har att plugga egentligen. Så jag struntade i att följa med. Har än så länge inte ens öppnat böckerna, känner mig verkligen engagerad.. Jag har istället kollat på nästan alla avsnitt av julkalendern som jag har missat. Är på nr 13 så jag har några stycken kvar tills jag hunnit ikapp. Men det ska jag inte se mer på nu, utan nu måste jag börja läsa lite. Sen om jag hinner och orkar så ska jag åka till Väla och kolla på lite mer julklappar. Vet ungefär vad jag ska köpa.. Sen måste jag börja slå in alla julklappar med! Note to self: köp tejp.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Plugga duktigt nu! Visst är lilla Elfrid söt. "Du tänker så" har vi börjat säga nu pappa och jag. Puss puss kram

2007-12-18 @ 10:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback