I've been looking for freedom

Nej, jag ska inte göra någon Hoff-liknelse här i bloggen, men nu är jag ledig till 7 januari vilket känns väldigt skönt. Nog för att jag bara går 3 dagar i veckan, men man är ju aldrig riktigt ledig ändå. Nu känns det verkligen som freedom i några veckor!

Igår var vi som sagt ute med klassen och åt, mycket trevligt. När vi kom hem (väldigt fort, det gick inte lagligt till på motorvägen mellan Malmö och Mörarp igår) så satte vi igång
Jeff Dunham och skrattade högt. Och mycket! Fick se Melvin och Peanut för första gången - underbart. Det är en snubbe jag vill se live!

Strax ska jag bege mig till stan för att köpa mina sista julklappar (förhoppningsvis). Ikväll ska jag kanske fika med Sabina och sen hem och klä granen. Idag är det faktiskt dan före dan före dan före dan före dopparedan. Sådetså! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback