Hello på nytt

Har inte orkat blogga på flera dagar. Julafton var jättemysig, och på juldagen åkte vi till farmor & farfar. Åkte hem igen på annandagen och sen har jag mest softat och tagit det lugnt. Idag var jag iväg och letade efter en klänning till nyårsafton. Hittade en svart i satin på Gina, där hittar man alltid nåt! Har redan skor och väska och grejer så det var bara klänningen som fattades.

Just nu sitter jag själv i lägenheten, ganska skönt faktiskt. Annars är vi ju fem stycken i vår tvåa på 52 kvm just nu, så att få några minuter för sig själv är ganska.. ja, skönt. Ska sätta igång ett lass popcorn och slänga mig framför tv:n nu.

Bara två dagar kvar av 2007 nu! Ciao

Kommentarer
Postat av: Kristin

Inget nämnt om min hemkomst, förutom att det är jobbigt? ;(

2007-12-30 @ 00:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback