Game Over

Måndag. Igen. Hatar måndagar.

Tur att jag bara går varannan dag i skolan denna veckan. Imorgon är jag alltså så gott som ledig, får väl plugga lite grann men inte något som behöver mer än 20 minuter av min tid. Så jag ska åka och handla lite, kanske ta en runda på Väla på förmiddagen när det inte är så mycket folk där, och ta det där med extrajobb än en gång. Blev aldrig av sist eftersom det var så sjukt mycket folk där, och jag kände att de inte hade haft tid med mig ändå.

Fick nyss reda på att jag fick VG på min säljteknik-tenta! Hade 93% rätt på den, så lite nöjd får man väl vara? Men det var "inte så konstigt" att jag fick VG på den, eftersom vi hade en superbra lärare! Och jag lärde mig otroligt mycket på lektionerna. Tack Pia :)

Nu ska jag äta en lussebulle. Japp, har bakat dom själv ;) Denna måndagen slutar nog bra ändå! Ciao


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bäst!! Grattis till ditt VG. Puss puss kram

2007-12-11 @ 10:22:06
Postat av: Kristin

Grattis! :D
Puss!

2007-12-12 @ 00:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback