Avslut it is

Har haft min sista tenta idag, det var den skummaste tentan jag skrivit hittills. Konstiga frågor, inte relevant för fem öre. Men skit samma, hoppas på G, förväntar mig IG så blir jag nöjd.

Har precis duschat och ska ge mig iväg om en timme. Ner till Malmö ännu en runda för utgång med klassen, sista gången vi träffas tills 7 januari! Underbart med sån sammanhållning. Vi ska träffas på pub Pickwick för en öl, sen äta på Elysée, en fonduerestaurang, och sen gå ut en runda tror jag. Det är ju onsdag så de flestas bussar går ju inte längre än till elva, så jag har beställt svarttaxi (nej, sambotaxi) till elva-snåret jag med.

På med deo, ett lass smink och dra en borste genom håret står på schemat den närmsta timmen. Ciao!

Ps. Köpte skor idag. Rea. Har suktat länge. Yay! (Måste börja sälja av skor på Tradera nu för att få plats..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback