1:a december

Yes! Igår gick jag in i Scorett-butiken och träffade butikschefen som jag pratade med i telefon. Hon var så snäll och trevlig och jag fick praktikplatsen. Jag är faktiskt nöjd med mig själv - det gick ju på mindre än två dagar. Så from 21 januari och åtta veckor framåt, kom gärna in i Scorettbutiken på Järnvägsgatan (mittemot Knutpunkten) och hälsa på. Då ska jag banne mig sälja på dig en massa skor, mohahaha! Det är nämligen det praktiken går ut på; vi ska tillämpa det vi lärt oss på de här kurserna. Bland annat säljteknik och butikskommunikation. I'm thrilled!

Nu ska jag köra ner till Shurgard och hämta adventsljusstakar och lite annat julpynt. Sen ska jag göra pepparkakssmet, som ska ligga i kylen över natten och bli fina små pepparkakor imorgon (om jag lyckas med smeten, vill säga). Ha en fin 1:a december, det ska jag iallafall ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback