Organiserad?

Nu har jag lagt fram nästan all packning på sängen. Jag tog mig själv i örat när jag började lägga fram för mycket kjolar och grejer som jag vet att jag ändå inte använder. Brukar ha som regel att ta fram d et jag vill ha med och sen ta bort hälften. Idag tog jag bort hälften innan jag ens la fram det, mycket smartare! Jag kommer antagligen köpa en del grejer där nere också! Det enda som fattas nu är varsitt badlakan (till stranden) och toalettväskor med allt sånt grejs. Lite småsaker också som fön, mobilladdare och sånt som man inte ska glömma.. Har heller inte glömt pass, biljetten och pengar, allt är framlagt och biljetten ligger i en plastficka så inte papprena blir skrynkliga och sådär. Tycker om att alltid ha min biljett i en plastficka :)

Jag kommer iaf ha med mig:

-2 par skjorts
-2 klänningar
-5 linnen
-3 bikinis
-min tunnaste pyjamas (linne och korta shorts)
-trosor & bh (inga strumpor!!)
-flipflop, jesus-sandaler och slip-in skor (reser i jesus-sandalerna)
-reser också i en tunn kofta som man kan ha om kvällen om det mot förmodan skulle bli kyligt!

Det ska väl räcka. Ville ha med mig tre par skjorts men när jag tittade på mina vita jeans-hotpants såg jag att dom var helt svarta där bak, vad har jag gjort med dom egentligen!? Så jag slängde in dom i tvätten och jag tvivlar på att dom är torra tills imorgon.. Men är dom det åker dom också med.

Annat som ska få följa med:

- En ny bok jag köpte igår: "Läppstiftsdjungel". Den kommer som
TV-serie på NBC till hösten och jag hoppas att någon av de svenska kanalerna kommer köpa upp den. Den verkar superbra! Glad då att jag kommer ha läst boken först..
- Nintendo DS, så man har nåt att göra på planet, på stranden, när man har tråkigt (varför skulle man ha det?)
- iPod såklart! För samma anledning som ovanstående
- Kortlek, också samma anledningar, haha!

Nu ska jag göra en bulgursallad med tonfisk och citrondressing, enkelt och gott! Sen ska jag kolla på Project Runway som jag spelade in igår. Hinner nog blogga en sväng imorgon också. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ordning och reda, min dotter! Hoppas ni nu får underbart en vecka, men med 32 grader och sol som utlovat kan det ju inte bli annat än bra. Njuuuuuut! Puss puss kram

2007-08-24 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback