Let's go!

Nu tar jag datorpaus i en vecka! Halv ett går mitt tåg till stan, byter där och hoppar på tåget till Malmö där min sötnos hämtar mig på centralen, sen kör vi över bron (har endast åkt tåg och buss över innan!) till Kastrup och checkar in, äter lunch och väntar på departure. Ska bli så himla skönt, det är nästan så att jag inte kan fatta att vi faktiskt inte kommer sitta i Sverige och äta middag ikväll, utan i 30 graders värme i ett land ingen av oss varit i innan.

Hoppas jag har fått med mig allt, tror inte jag har glömt något. Det viktigaste har jag iallafall i handbagaget: pengar, pass, biljett och en TJOCK bok (Lipstick Jungle). Allt annat kan man ju köpa på sig.. Det viktigaste är att slappna av, hoppas att vi kommer kunna göra det. Förhoppningsvis ska jag slippa allt vad som heter spänningshuvudvärk och så denna veckan - det är mitt mål! (Men jag har ändå med mig mina Voltaren T, flygresor brukar kännas lite)

Nu har jag duschat, klätt på mig, stängt alla fönster, dragit ut kontakter.. Ska gå ner och hämta in posten, sminka mig, packa ner det sista och sen gå iväg till tåget. Nu bär det äntligen av, som jag har längtat..

Hejdå bloggen, vi ses om en vecka! CIAO..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback