Kaboom

Idag har jag jobbat till halv sex, mamma kom och mötte mig också gick vi ner i stan och köpte sushi (inte jag dock för det är verkligen inget för mig..), sen gick vi hem till mammas och pappas goda vänner för att låna en bil. Imorgon är det dags att flytta alla grejer från vår gamla källare till ett hyr-förråd nere i Ramlösa. Tre brudar och en stor Saab - det ska väl gå an? Well, vi körde iallafall inom Burger King så jag också fick någon kvällsmat! Mamma körde mig hem och jag och Andy åt mat medans mamma körde iväg för att hämta min syster som landade på Sturup för några minuter sen. Dom kommer hem om en timme och då ska dom äta sin sushi :)

Sitter här och väntar på att Men of Honor ska börja, den går på trean och börjar om fem minuter. Det har börjat åska lite smått i fjärran, antar att det är påväg hitåt så vi kanske får dra ut kontakterna ikväll innan vi går och lägger oss! Det bommar ganska rejält även om det är låååångt borta.

På söndag ska jag jobba, och efter det har jag bara 5 dagar kvar att jobba, sen är det SLUT med det!! För då åker vi på semester och sen börjar jag skolan.. Börjar bli riktigt nervös nu, undrar om jag kommer klara att sätta igång med massa plugg nu när man slappat i över ett år. Hjärnan har liksom inte fått jobba någonting, utöver den lilla huvudräkningen man ibland får ta till i kassan i kafeterian (vilket inte är speciellt mycket).

Nu börjar filmen, nu blir det chipsdipgodisläskochchoklad-frossa. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback