It's HotHotHot

Kan bara tänka på citatet från Femte Elementet, när radiopratarsnubben säger "It's hothothot!", för det är det verkligen. Har varit på stranden måndag, onsdag och idag och tillochmed bränt mig litegrann (inte bra, nej). Men det behövs lite underbränna inför Golden Sands, den kritvita svennehuden funkar helt enkelt inte där nere.

Idag åkte jag och mamma in till stan och började med att ta en liten runda på stan. Vi gick in på Gina Tricot och fann rea, där jag köpte ett sött rött och vit randigt bälte med ett guldigt ankar framtill. Och en stor sjal som man kan använda som det mesta - vanlig sjal, dekoration på väska, kjol, top, turban, ja lite vad man känner för. Väldigt somrig också med massa blommor och blader! Sen gick vi till stranden och till slut var det så varmt att vi gick i och badade!! Det var ju inte jättevarmt men när man väl doppade sig så var det superskönt. Sen tog vi oss bort till Söder för att köpa lite vin och öl på Systembolaget, och nu är vi hemma igen!

Nu ska jag gå bort till Ica och köpa lax, sen ska jag grilla laxen i foliepaket tillsammans med citron, dill, lök och smör och färskpotatis till det. Mumms.. Och kladdkaka till efterrätt! Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken mysig dag vi hade gumman!! Maten var helt otroligt fantastisk god, tack så jättemycket. Men kladdkaka....??

2007-08-10 @ 11:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback