I GOT IN!

I måndags ringde min telefon precis när jag var på väg hem från stranden. Det var ett nummer från Malmö så jag svarade lite småroligt eftersom jag trodde det var Andy som ringde, han jobbar i Malmö. Men nej, det här var en Lena från Aspero Kompetens, som berättade för mig att dom hade fått ett återbud och undrade om jag fortfarande var intresserad av skolan eftersom jag stod som första reserv. Jag har hela tiden trott att jag stod som 4:e reserv, men det var bara en riktigt dåligt skriven etta i brevet jag fick hem!

Självklart, sa jag, också var det färdigt. Jag ska börja skolan :) Den börjar 27:e augusti, men då är jag i Bulgarien, så jag får helt enkelt börja veckan därpå! Hoppas inte det är några problem att jag kommer så sent, för enligt schemat börjar man med kurserna dagen efter uppropet, och två och en halv vecka senare är det tentamen! Alltså en och en halv vecka för min del. Men men, hon som ringde till mig sa att det inte var någon fara så jag litar på det.

Nu ska jag in till stan och sola, gäller att passa på. Ciao!

Kommentarer
Postat av: sabina

grattis!! :D

2007-08-08 @ 17:15:23
Postat av: Sanna

Men gud va roligt!! Grattis! Vi får ses snart, jag jobbar till kvart i fem varje dag..Hörs! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback