Helgens Bravader

Jag brukar inte tycka om söndagar, men denna har varit helt ok! Vi åkte till Väla och jag bytte koftan jag köpte på Gina Tricot till en storlek större, XS var lite väl litet. Sen gick vi in på Bolagret och jag fick en jättestor mysig matta, en såndär vit hårig fluffig sak! Vi köpte även fyra små tavlor med plambladsmotiv. Vi åt varsin macka på Le Croissant och sen åkte vi hem och städade och hängde upp våra nya grejer och flyttade rundor lite andra tavlor och saker här hemma. Ganska flitig dag :) På kvällen gjorde jag en gigantisk tonfisksallad med gurka, tomat, mozarella, majs, ägg, tonfisk och kryddor med lite baguetter och italiensk dressing till. Mumsigt!

Igår kväll åkte jag hem till Sanna och hälsade på hennes nya vovve, Goldie! Så jäkla söt, ja både hon och Fozzie. Dom fightas som tusan med varandra men det ser ändå lite kärleksfullt ut! Det är ju trots allt far och dotter ;) Sanna gjorde varsin Pink Panther till oss och vi delade även på en liten miniflaska champange som hon hade haft i typ ett halvår, haha! Sen åkte vi in till stan efter ca två timmar och åkte bort till Söder och köpte lite nötter. Sen tog vi bussen tillbaka till stan (som för övrigt var fullt med folk pga Vallåkra-bilarna dom hoppades få se, men polisen stod och blockerade så att dom i´nte skulle få köra där, hohoho) och gick till Oz Emellan. Vi satt utomhus med filtar! Jag tog mig en cider och Sanna en Apple Martini, yummie! Vi satt och pratade om allt och ingenting, mycket trevligt! Sen tog vi tåget hem så jag var hemma halv ett, tog på mig myskläder och somnade nästan direkt. Nu ska jag kika på en film som går på trean: The Forgotten med bl.a. Julianne Moore. Har sett den inann men det var längesen, kommer bara ihåg att den var väldigt bra! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback