Hejdå, Hejdå, Hejdå

I morse blev jag väckt tio över sju av Kristin, gick upp några minuter senare för att hjälpa henne bort till Ica med alla väskorna, där hon skulle bli hämtad av en tjej från Ängelholm som också ska till Oneonta, USA. Hon fick skjuts av sina föräldrar och Kristin fick åka med, så snällt! På Kastrup skulle dom möta upp en kille som Kristin gått i skolan med i Hultsfred, och dom två har fått platser bredvid varandra på planet, hoppas den tjejen också kan få sitta bredvid dom. Tråkigt att sitta själv i tio timmar ju, hela vägen till Atlanta (som för övrigt är den största flygplatsen i världen, coolt)! Kommer sakna Kristin som tusan, det har nog aldrig gått fyra månader utan att vi träffats, förutom när hon var på jordenrunt-resan och när hon bodde i London första gången. Men hon kommer få skitskoj, och vem vet, man kanske kan åka och hälsa på henne en runda. Om man har råd vill säga...

Igår jobbade jag min sista dag! Äntligen, den dagen kom också till slut. Jobbade på som vanligt och sen vid fikat så dukade dom upp ett långbord och tillochmed några som var lediga igår kom in bara för att säga hejdå, så sweet! Jag fick en liten blombukett och två paket - det ena var en liten ljusstake med ett doftljus i, och på den stod det "Åsa - Hon är intelligent och hänsynsfull, Hjälper alltid andra". Också fick jag en liten gul skärbräda så att jag inte glömmer bort mina "skills" i grönsaksskärning, haha. Ja, arbetskamraterna har det inte varit nåt fel på, speciellt vissa.. Men nu ska jag ju börja plugga och då kan jag inte fortsätta jobba!

Idag ska jag åka in till stan och äta lunch med Sanna och Sabina, typ sista gången jag kommer träffa Sanna på jag vet inte hur länge! I hate it. Måste säga hejdå till alla känns det som. Alla åker iväg! Nu måste jag göra mig i ordning. Ciao


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så gulligt att du hjälpte Kristin i morse, inte kul att säga adjö väl.... Denna sommar har varit väldigt mycket avsked för oss alla känns det som, men dom flesta kommer ju tillbaka som tur är.
Så fint dom hade gjort för dig i cafeterian, du kommer säkert att vara saknad min vän.
Puss puss kram

2007-08-22 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback