Greeting the autumn!

Så försvann sommaren igen.. I morse åkte mamma till Kastrup för att åka tillbaka "hem".. Hmm, kan fortfarande inte säga det utan att det låter konstigt! Anyway, hon väckte mig vid 7 för att säga hejdå, och sa att det blåste jättemycket ute. Sen när jag vaknade igen vid 10-tiden (av en fluga som surrade precis vid mitt öra) så var det nästan så att man inte ville titta ut.. Regn och blåsigt, usch. Satte på tv:n och tittade på Oprah och drack en kopp te, kändes väldigt höstigt på något sätt. Visst, det är fortfarande 21 grader, men det känns ju inte så somrigt ändå.

Så idag blir det långbyxor och paraply, den mest användbara accessoaren denna sommaren. Synd, annars brukar det ju vara solglasögon! I eftermiddag ska jag åka in till stan för att fika med Sanna, tror det blir Tasty House! Måste försöka träffas lite nu, man vet ju aldrig när det blir sen när hon åker tillbaka till Gran Canaria om två veckor.. Skittråkigt tycker jag!

Nu ska jag duscha och försöka komma på vad man ska ha på sig, sen äta lite lunch och åka in till stan som sagt. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var trevligt att fika, sen snart igen! Innan du drar till Bulgarien alltså :)

Postat av: Mamma

Tack min underbara dotter för en härlig vecka tillsammans. Vilken tur med vädret jag hade under Sverigevistelsen, att vi t o m badade!! Puss och kram

2007-08-16 @ 09:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback