Valborg?

Jaha, glad valborg eller vad man säger! Det enda jag riktigt relaterar med valborg är att mina föräldrar firar 28 år idag! När man var liten så åkte vi väl och tittade på eldar och sånt, och sen när man kom upp i tonåren gick man väl på det årliga tivolit i stan, men på senare år har jag inte ens märkt att det varit valborg! Idag tänkte jag däremot att jag skulle "fira". Slutade jobba 18.30, då åkte vi först och åt på restaurang (ganska tjusig) och sen åkte vi till Jordbodalen för att titta på en eld.. Men den såg ut såhär:

image77

Inte så mycket kvar av den.. Och när vi kom så vände vinden och vi fick aska över hela oss! Så vi drog därifrån ganska fort igen. Åkte hem och sen dess har jag fixat med bloggen! Har äntligen kunnat göra headern precis som jag vill ha den, och en cool bakgrund med lite grumliga discobollar. Nu känns det som min blogg, exakt i min smak. Lite färger och teckensnitt som också ska ändras men det får nog bli en annan dag! När jag kom hem idag så hade dels min väska som jag vann på Tradera och armbanden som jag beställt från Cocoo! Jag blev så glad, så det blev en happy day trots allt!

image79

Armbanden tycker jag passar bra om man har mörka kläder men inte vill känna sig sådär jättedyster! Små färgklickar i tillvaron. Och väskan är sådär härligt vintage, perfekt storlek och spännet är megasnyggt!

Nu ska vi nog titta på en film. Härligt att vara ledig imorgon (okej, jag är ledig ända fram tills söndag men ändå)! Ciao

Kommentarer
Postat av: Malin

Damn, vad snygg väska! Jag är ute efter en liknande - med ett axelband liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback