Vad det är härligt!

Vaknade för en halvtimme sen.. Gick ut på balkongen i linne och drack ett glas juice. Så fint väder det är idag! Än så länge är det iofs bara 16 grader i skuggan (vilket vi har på balkongen hela dagen nästan..) men det var ändå skönt att bara stå där och vakna till. Har precis ätit frukost och nu ska jag klä på mig och sen ta tåget till stan. Börjar jobba klockan 11, skönt att få sova ut lite. Hatar dock att sluta 19.30, så sent.. När det är sånt här väder vill man ju bara vara ute hela dagen, som igår! Var i stan med Sanna. Vi skulle äta glass och sola men det slutade med att vi gick i massa affärer sen åt vi mat på Ebba's :)

Ikväll ska min baby laga mat till mig, sån lyx får man när man jobbar sent iaf! Kommer alltid någt positivt med det negativa, haha. Nu måste jag snart sticka! Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback