The weekend

Helgen har varit bra.Skönt att vara helt ledig! I fredags var Sanna hos mig. Vi gjorde tacos och kollade på film.Det blev A night at the Roxbury och Mean Girls! Härligt. Igår blev det grillning och film (igen). Vi kollade på Wild Hogs, i en ganska kass kvalitet. Det var nog mycket därför jag inte riktigt tyckte om den. Tror den hade varit bättre på bio. Fast ja.. Det var inte riktigt my kind of movie. Så det var nog lika bra att man inte slängde ut massa pengar på att se den! Idag har vi städat hela lägenheten, puh! Jobbigt men nu är det så fint här. Söndagar känns som att dom är till för att göra såna grejer. Städa och tvätta och sånt tråkigt. Det blev även lite bakning (chokladrutor - mums!) och nu har jag suttit och meckat med bloggen hela kvällen. Det blev väldigt bra, är helnöjd. Förutom headern! Jag lyckades ladda upp en egen som jag gjort i Photoshop, men sen skulle jag ändra en liiiiten sak så försvann hela och nu vet jag inte hur jagska få tillbaka den.Tror jag ska tigga runt om lite expertishjälp :)

Nu ska jag kolla klart på slutet av Spiderman 2 som går på tv, sen sova eftersom jag jobbar imorgon.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback