Jobbigdag

Lämnade hemmet 6.45 i morse, och kom hem vid åtta nu ikväll. Jobbigt att vara bortifrån så länge, det känns inte riktigt humant på något sätt.. Först var jag på körskolan och körde 7.50 (när man bor utanför stan så går det ju såklart inga tåg som passar så då får man vara ute i god tid, därav att jag lämnade hemifrån 6.45..), det gick bra idag men jag tror min körlärare blev lite arg på mig i ungefär en minut. Men sen skrattade vi åt en kille som inte kärde om mig när jag tränade på att växla ner i tvåanoch ettans växel, haha. Så jag körde ungefär i 20 km/h på en 70-väg.. Men han hade tydligen inte bråttom - bra, för då blev jag inte så värst nervös heller!

Sen började jag jobba klockan 11 och har nu jobbat fram till halv åtta. Bläääe, hatar att jobba kväll.. Mycket skönare att jobba morgon som jag ska imorgon. Även om jag börjar klockan 7 (och måste alltså gå upp ca 5.45) så får jag iaf sluta halv fyra, värsta lyxen! Man hinner med så mycket mer och får ut mer av dagen då känns det som. Fast imorgon ska jag till
tandläkaren! Usch och fy, det är nog en av de sakerna jag hatar mest. Fast jag var väldigt tacksam mot min (egentligen väldigt snälla och braiga) tandläkare när han drog ut min problemtand som jag haft i 6 år. Imorgon ska jag bara på koll för att se att hålet efter den tanden har läkt igen ordentligt, och antagligen putsa upp tändera litegrann. Gött, då blir man fin i käften sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback