Jävla Mörarps-vandalister

Någon har skurit sönder mina cykeldäck. Inte bara skruvat av ventilerna och släppt ut luften, nej nej. Utan på det ena däcket har dom skurit av ventilen och på det andra har dom skurit i däcket! Så nu får jag bege mig till Biltema och köpa nya.. Undrar vad det kan komma att kosta..

Anyways, jag tycker synd om mig själv så jag gick in på H&M idag efter jobbet och köpte lite smått och gott!

image72

Lång ljusgrå Tee 69,50:-
Guldarmband med små söta handbojor 49,50:-
Tights/Leggings 29,50:-

I'm lovin it! Nu ska jag göra risotto med paprika, lök, squash, champinjoner, krossade tomater och massa goda kryddor. På fullkornsris bara för att vara extra nyttig :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka mörarpssvin! Jag gillar verkligen armbandet. Lagom kinky liksom. Hälsningar från din kusin :-)

Postat av: Lovisa

Precis. Jag menar det :) Människor har så mycket fördomar mot henne men lite har hon faktiskt sig själv att skylla :/ Hoppas att allt är bra :) Fina köp!

2007-04-18 @ 20:35:40
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback