Äntligen sommar

ååååh! Idag är det verkligen SOMMAR! Jag är lycklig. Riktigt jävla lycklig idag. Flåt att jag måste ta till så vulgära ord för att uttrycka min glädje, men så är det ibland. Jag sitter här med balkongdörren öppen, i jeansshorts, linne och lyssnar på Mary Jane Shoes med Fergie, som är så somrig och underbar. Wow - livet är allt bra ibland.

För övrigt sitter jag här och suktar efter en
konsertbiljett till Justin Timberlake i antingen Stockholm eller Göteborg.. Fy satan vad jag vill. Vill vill vill! Det hade varit den BÄSTA födelsedagspresenten ever!! Konserten i Stockholm är den 19 juni - bara en vecka efter min birthday.. (Bilden på Paul McCartney bara för att jag fick gå på hans konsert i Gbg i 16-års present). Justin är en av mina favoriter för tillfället, jag älskar verkligen hans album. Tycker han har lyckats med att få bort sin stämpel som pojkbandsfjolla nu. And i like it.

Nu ska jag göra lite smycken, sen ska jag duscha och peela mig och sen ska jag ta brun utan sol så man kan vistas ute idag. Annars kan ju folk bländas när dom går förbi mig och mista synen - och det vore ju synd. Dom kanske stämmer mig på en massa pengar och då blir jag ännu mer fattig än vad jag redan är.

Ha en underbar dag i solen!! Ciaaao!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men baaaaaaby! Inte ska du väl köpa konsertbiljetter på ett sånt svartabörsen skitföretag? Förlåt, jag hatar dom :) Men ja, hoppas du får gå om du nu vill det så gärna! Konstiga biljetter dom har, scenen i mitten och Sexy Back Danceclub biljetter för 1500kr ursprungligen på ticnet. Fast dom du hittade är nog vanliga stå eller sittplats! PUSS!

2007-04-15 @ 15:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback