And so came the rain..

Nu känns det som en förkylning är på gång igen.. Jag har huvudvärk och mår illa också är jag helt slemmig i näsan/halsen. Nu lät det ju kanske inte så himla fräscht, men så är det.

image52


Dagens vaknade
: av regnet smattrandes mot rutan halv tio
Dagens föda: frukost - macka och kaffe. lunch - ciabatta med kokt ägg och gurka och ost
Dagens duktiga: varit på körskolan och kört min femte lektion.
Dagens roliga: träffade på en gammal klasskamrat på körskolan som jag inte pratat med på vääääldigt länge
Dagens tråkiga: regnet. och det faktum att jag inte alls mår bra..
Dagens jagvilljagvilljagvill: åka till USA igen. fast till västkusten.. vet inte varför, men jag älskade verkligen USA och skulle verkligen vilja åka till California to do some Californication!

Nu - tvtittande och slappande i den vackra soffan som man knappt vågar ligga i. Men jag får idag för jag är krasslig! Ska även önska mig godis sen när Andy ska bort till ica och handla. Am i worth it? I think soooo!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

mm man står framför spegeln o provar :D haha.. den är mörkröd, utan band och har pärlor där uppe o så :)

Postat av: Sanja&Vesna

eller hur :) visst e han söt med..

2007-04-20 @ 17:13:22
URL: http://sanjavesna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback