Åh vad det är hääärligt..

Så skönt det är att vara ledig sådär mitt i veckan! Imorgon jobbar jag (men bara 7-14) och sen är jag ledig hela helgen och nästa vecka. Men inte fick jag någon sovmorgon idag inte. Jag skulle vara hos frissan kvart i elva, och innan det var jag tvungen att hinna med banken - så det var bara att masa sig upp vid åtta! Jag blev iallafall jättenöjd med håret, och jag vågade klippa lugg!! Trodde inte jag skulle göra det, men min underbara frisör tyckte verkligen jag skulle satsa. Och det blev ju mycket bättre än de gånger man gjort det själv hemma, haha.

image68  


Nu syns det ju inte så bra hur det faktiskt ser ut, men men.. På den lilla bilden har jag bara lagt luggen åt sidan, men det ser då ut som en helt ny frisyr, coolt! Sorry att jag ser så ledsen och trött ut på den lilla, haha.

Idag är det onsdag, och en vanlig onsag hade det varit Grey's, men nej nej inte dag. Ishockey! Ursäkta, men jävlar vad jag hatar Kanal 5 ibland. Varför lägga HOCKEY på just den sändningstiden? Jo jag vet, det är ju live så dom kan ju inte ändra match-tiden bara för att jag ska få se Grey's Anatomy men jag menar.. Är det inte liiiite korkat ändå? Varför måste just Kanal 5 sända hockey?? Överlåt det till ettan, tvåan eller fyran. Fytusan, vad ska jag nu göra ikväll? Har en sjuk sambo och är sofflös. Skit också. Detta inlägget som började så bra...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va fin du blev i lugg! Du passade jättebra i de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback