23

Vaknade för en timme sen av ett sms.. Helt ok att få sova så länge med tanke på att jag vaknat vid halv tio de senaste dagarna! Igår var vi på Ekebo, men jag jobbade inte. Niiiice! Så jag bara slappade och umgicks. Köpte en cider och softade.

Idag trodde jag att jag skulle övningsköra, så jag ringde min kärskolelärare och sa till honom att jag tyckte det var lite konstigt att vi skulle köra idag, den 10:e, eftersom det är annandagpåsk. "Men det är den 9:e idag.." sa han. Ja, just det, det var det ju. Så jag fick be så mycket om ursäkt och ska skämmas imorgon när vi SKA köra. Slarvig jag är som inte kollar ordentligt först..

Nu ska jag äta frukost, eller ja, lunch kanske det blir? Ikväll ska jag på bio med min älskling och Sabina och hennes pojkvän. Vi ska se Number 23 även om jag hatar thrillers och skräckfilmer.. Plus att jag hört att den inte är speciellt bra, men som vanligt brukar det vara så att när recensionerna säger att den är dålig så älskar jag den, och vice versa!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback