Välkommen till världen listan!

Shit, jag känner verkligen att jag måste få inspriation till att skriva här! Det är så svårt, jag kommer ju aldrig ihåg min stackars tomma blogg. Försöker läsa andras bloggar och inspireras och hittade någon som hade gjort en "dagens" lista, som hon skrev varje dag så jag tänkte att det kunde vara roligt att försöka mig på en sån också, varje dag. Haha, good luck Åsa, men jag ska verkligen försöka! Okej, here goes:

Dagens väckarklocka: 05.55 - AJ, det gör fortfarande ont i öronen, 16 timmar senare.
Dagens bästa: No boss at work
Dagens sämsta: Magont från typ 13 till 19. Why? Ingen aning! Det är över nuuuuu (trala la la laaaa..)
Dagens låt: Sahara Hot Nights - Hot night crash. De spelades på MTV för typ 2 dagar sen och idag har jag sjungit den hela dagen. Stackars alla andra.
Dagens outfit: jobbkläder (som består av svarta arrrrbetsbyxor samt otroligt-gräslig-McDonaldsbegagnad-rutig-för-stor-skjorta och extremt hatvärd keps). Hem efter jobbet och bytte om till gråa stuprör, långt svart linne, svart French Connection hoodie, skinnjacka och släng-över-axeln-marinblå väska. Kändes mkt bättre sen :)
Dagens doft: doftljus från Ikea (äpple, mums!)
Dagens föda: fralla&kaffe-frukost, pasta till lunch, clementin & vatten på fikat och slajmig (men ack, så god) pizza från greken till middag. Hälften good, hälften bad. Nej, mer 80% - 20%. Men men.
Dagens köp: Well, jag började hela dagen med att spendera 70 spänn på frimärken (13 stycken). Kan ju berätta att brevet såg väldigt roligt ut. Senare, på Ikea, inhandlade jag julklappspapper och julklapps"snöre" (brett guldigt tyg med stjärnor på), samt ett svart blockljus och örngott till Andys lägenhet för 5:- styck. Fynd!
Dagens sanning: Det ÄR stökigt i mitt rum. Det är inte bara som mamma tycker det och tjatar (även om hon egentligen inte har rätt till det eftersom hon tekniskt sett inte bor här mer, haha)
Dagens lögn: Jag skulle ta jättebra hand om en kanin i mitt inte alls stressiga liv just nu.

Nu var jag allt duktig, ska bara försöka fortsätta med en liknande lista varje dag, det är liksom lättare på det sättet men ändå intressant, right? Sen kan man ju lägga till och ta bort punkter som man vill, ha! Så smart idé.

22.45, dagens första sömn...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du ar igang igen =) smart med san lista! puss

2006-11-18 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback