Still going... strong... No, weak!

Jag är fortfarande sjuk och det är übertrist. Det finns ju så mycket jag vill göra! Jag vill inte bara sitta här hemma och glo. Iofs har jag fått lite gjort, saker som man faktiskt kan göra utan att behöva gå ut. Men jag kan inte jobba, vilket betyder att jag förlorar massa pengar.. Eftersom jag bara är timanställd får jag ingen ersättning alls när jag är sjuk! Men imorgon måste jag vara frisk. Eller hyfsat frisk iallafall.. Måste måste måste. I need cash.

Jag har skrivit en julklapps-lista. Mohaha! Alltså, inte en önskelista, utan en lista på vad jag ska köpa till alla små sötnosar. Roligt! Vissa är svårare än andra.. Detta är nog rekord, jag har redan fixat EN julklapp! Och det är bara 24:e november! Men så är det när man är sjuk och absolut inte har någonting att göra, haha.

Nu ska jag äta en banan och nyponsoppa, tycka synd om mig själv, äta en chokadbit (eller två. HA!), sova i en timme, titta på en film.. och tycka ännu mer synd om mig själv. Så kanske jag är frisk imorgon när jag vaknar! Tjoho!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack=) ja ,bilden va fran fodelsedagen! Jag kanske vantar med nasta sasong av OTH,vill inte hinna for langt fore :) men om de e asspannande sa kan jag kanske inte vanta :P puss!

2006-11-26 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback