I'm siiiiick

Nu har det brutit ut. Jag har blivit fete-förkyld och jag mår piss. Blä! Har tagit ipren, nässpray och Mucoangin hela dagen men det hjälper inte. Har dock inte feber vilket jag är väldigt glad över, lite snuva och halsont och huvudvärk har väl ingen dött av... Försöker vara optimistisk, haha.

Dagens väckarklocka: 07.00, för att ringa till jobbet och säga att jag inte kunde jobba idag. Somnade om och vaknade igen 10.30, skönt.
Dagens bästa: Mamma handlade bullar. Mamma bakade tigerkaka. Mamma köpte choklad, bananer och yoghurt till mig. Har världens bästa mamma som är hemma en HEL dag till.
Dagens sämsta: Supersoligt ute och jag får inte gå ut.
Dagens låt: Jingle bell rock, den första riktiga jullåten jag hör i år.
Dagens outfit: Haha, only for me to know.
Dagens doft: Tyvärr har jag inget luktsinne idag, men i morse kände jag nästan doften av mitt jordgubbste.
Dagens föda: Oj oj. Snacka om att man vräker i sig när man är sjuk. Haha
Dagens köp: Inte ett smack by myself. Men mamma köpte som sagt massa gott till mig :)
Dagens sanning: Jag suger på det polska språket.
Dagens lögn: Jag mår braaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback