so close, but so far away..

Våren alltså. Så nära men ändå så otroligt långt borta. Idag började det snöa igen. Jippi... Nu regnar det iofs bara, men de har lovat på nyheterna att det ska snöa ca 10 cm idag. Jag vill inte! Det är för fasen 1 april om 6 dagar. Det är helt sjukt att det snöar en vecka innan det är 1 april!
I går var jag, Emir, Anvar, Nidde och Mia på NineBall. Jag och Emir spelade biljard, men vi orkade inte göra upp om åttan en enda gång utan vi började helt enkelt om igen när vi kom till den slutgiltiga fighten ;) Sedan åkte vi hem till Andys lägenhet och hade en vild diskussion om vilken film vi skulle titta på. Anvar ville se Face off även om han har den hemma och har sett den X antal gånger. Emir ville se Hulken efersom han aldrig har sett den. Jag kom till slut på den briljanta idéen att se Senseless. Den är grymt rolig. Sen kom Andy hem från sin spelning på Ekebo och Emir och Anvar åkte hem.
I morse gick vi upp vid tolv (omställd tid, så egentligen klockan elva) och åkte till Burger King och åt en välförkänt söndagsfukost/brunch/lunch. Nu är jag hemma och har inte planerat att sätta foten utanför i det blaskiga vädret förrän imorgon när jag är illa tvungen att gå till skolan. Som för övrigt slutar om 10 veckor.

Ciaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback