om två veckor..

Om två veckor är det äntligen april. Inte för det skulle göra någon skillnad, eftersom snön antagligen kommer ligga kvar i helsingborg till augusti ungefär. Men när det är april brukar det kännas vårligt. Hoppas det blir så i år också. För när det är april så är det bara två månader kvar till skolan slutar. För alltid.. För evigt.. För gott.
Just nu håller jag på att tvätta. Har tvättat mina skor i tvättmaskinen också. Jevlar vad rena de blev! Ska snart springa ner och hämta skiten. Man får ju bara ha tvättstugan i tre timmar, så om tio minuter kommer någon annan och vill vara huslig.



Sådärja, så var det avklarat också. Nu får man släpa sig in i duschen och stå där i några timmar (skämt åsidor, även om det hade varit väldans skönt). Ikväll blir det radion och sen ut till Mörarp för att bli bonne över en natt ;)

Jag har hittat klänningen jag vill ha på studenten. Oh my god, ge mig den NU!

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback