3 månader.

Jepp, 3 månader kvar till student och allt vad det innebär. Bal och grejer. Jag var och provade klänningen för andra gången idag. Den börjar bli riktigt fin nu! Champagnefärgat tyg (vi skämtade idag om att jag får bara dricka champagne så syns det inte om jag spiller eftersom det är samma färg på tyget som drickan, haha) och det är en ganska klassisk modell med myyyycket tyll så folk kommer få flytta på sig när jag kommer mohahaha! Det kommer stå ut tretton meter omkring mig. Svårt när man ska gå på toaletten, eftersom där ska vara bajamajor! Ska inhandla skor på lördag så att vi kan mäta exakt hur lång den ska vara (mtp klacken).
Ja, på lördag ska jag åka till Löddeköpinge med mamma. Jag ska äntligen få besöka Gina Tricot som jag inte gjort på mååånader. Ska som sagt köpa skor till balen och passa på att köpa skor till studenten också. Vita kilklacksskor har jag siktat in mig på, till studentdagen alltså. Till balen blir det spetsiga pumps med låg klack i guldaktig färg. Jag måste besöka Glitter också, har ju en värdecheck från VeckoRevyn på 50 kr där. Sånt är alltid tacksamt ;)
Imorgon blir det fancy middag med baby på Resturang Oasen i Hbg. Fonduerestaurang! Så vi ska proppa i oss massa ost och grejer och sen såklart är vi värda efterrätten - TOBLERONEFONDUE! muuuuuums säger jag bara. Jag får nog gå på diet resten av veckan sen. Haha!
Nu måste jag läsa genom frågorna som kommer komma på mitt "prov" imorgon. Och sen ska jag börja med min scrapbook från olika resor (Sälen januari -05, Turkiet augusti -05, Österrike januari -06).
Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback