An ordinary day.

Nu har det snart gått en till halv skolvecka.. Imorgon är det onsdag då jag bara har två lektioner.. Och onsdag innebär också att det är säsongspremiär för OC, yeay! På torsdag har jag EN lektion på 45 minuter - helt onödigt.. Och på fredag är väl allt som vanligt antar jag. Ska framkalla foton då, hoppas de blir bra!
Sitter och väntar på att Desperate Housewives ska börja klockan 21 och innan det måste jag egentligen göra min filosofi-läxa. Jag hinner nog göra den på 20 minuter, alltså innan DH börjar, men jag orkar bara inte få tummen ur röven och sätta igång :P Men efter DH är det Joey, och då kommer jag verkligen inte orka! Jag har såna fruktansvärda dilemman, verkligen.. Tror jag satsar på att göra skiten nu så har jag det överstökat.
Ingen betydelsefull dag i övrigt - har egentligen bara haft media, feeet håla, och engelska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback