Shoppingrunda minus shopping..

Helt okej dag i skolan. Hade först media där jag inte gjorde ett skit eftersom jag inte har något speciellt allt göra :) Sedan framkallade jag lite bilder i fotorummet. Mådde illa som vanligt, dels för att det är så mörkt och kvavt där inne och dels för alla kemikalierna som sägs inte alls vara farliga.. Men de luktar inte gott ska gudarna veta.
När jag kom hem hann jag inte mycket mer än byta om innan jag och mamma skulle åka till Väla! Som jag har längtat hela veckan.. Fast jag köpte ingenting! JAG! Hittade mega-rå-super-snygga Diesel-jeans som dessutom var på rea, men köpte jag dem? Nej.
Nu till den stora frågan: Vad händer ikväll? Ska jag följa med Andy när han spelar på Diesel (vilket iofs hade varit skoj för att se hur det ser ut där inne, med tanke på att jag inte besökt stället sen det fortfarande hette Sweet och inte ens hade öppnat än), eller ska jag sitta hemma och pilla i naveln (så att jag kan glo på en film och somna klockan 10 en fredag och vara den mest tragiska människan på jorden)? Ödet får nog avgöra. Eller om någon mer följer med till Diesel kanske.
Igår var jag och inhandlade 4,70 meter tyg i färgen champagne (och mönster, dragkedja och tråd)! Och igår på dagen är det fyra månader tills det tyget ska vara en klänning på mig besökandes Sofiero :) Balen kommer nog bli jättefin och bra, om vädret är hyfsat. Så det inte regnar och skit som förra året. Stackars dem.. Fast de var ju inomhus! Vi ska vara under tält på en gräsmatta. Sheeeda. Åh vad fina alla kommer vara :) Men lite nervös är man för vem man kommer sitta bredvid och dansa med. Hoppas det blir någon vettig så man slipper sitta där med värsta freaket, eller värsta tråkmånsen!

Jag tror jag är en människa som uppskattar de små sakerna i livet. T.ex: jag kan knappt bärga mig tills nästa VeckoRevyn kommer ut! Och så lite som en frukt kan göra mig på bra humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback