Fynda!

Jag har kommit på hur underbart det är med fynd. De där riktiga pärlorna, ni vet? :) Åkte till Väla en snabb runda med mamma idag. Först åt jag en bakad potatis med massa keso och kyckling och sedan gick vi in på H&M. Letade lite snabbt på rea-hyllan och hittade ett par "kavaj"-byxor i typ tweed-material. Mamma som är så duktig på att sy lovade att sy upp dem till shorts, så nu har jag mina alldeles egen-designade city-shorts! Eller, snart iaf när mamma fixar det ;) Självklart slank det ner två linnen också - ribbade, i rött och turkost.
För övrigt har jag varit helt oanträffbar den senaste veckan pga plugg, plugg och åter plugg. Men nu har jag lov och ska försöka koncentrera mig på annat!
På lördag är det dags för Sundspärlan igen och jag vhoppas verkligen det går bättre denna gången! Imorgon ska ligan ut på olika skolor i stan och snacka med folk, haha!
Nu är det middag, sen ska jag sitta vid datorn hela kvällen och skicka reklam till folk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback