en nästan-solig dag

I morse var det mulet när jag klev upp för att gå till skolan. Men väl i skolan såg man hur molnen skingrade sig och solen tittade fram! fast sedan när min lektion var slut och jag skulle gå hem, så hade solen förstås försvunnit igen. Skit!

Jag gick en runda på stan i jakt på svarta stuprörs-jeans. Min kära mor hade hittat ett par på Åhléns som hon trodde jag skulle tycka om, men när jag hittade dem insåg jag att midjan var mils-hög! Så jag gick runt där ett tag till utan att egentligen titta och på väg ut såg jag ett par andra svarta, testade dem och älskade dem! Värsta kapet - 299 kr. Sen gick jag till H&M och köpte hårtoning, så nu ska jag bli brunett igen! Woho. Ja, jag får väl gå och vandalisera badrummet med brun färg nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback