Dirty little secret.

Let me know that I've done wrong
When I've known this all along
I go around a time or two
Just to waste my time with you

Tell me all that you've thrown away
Find out games you don't wanna play
You are the only one that needs to know

I'll keep you my dirty little secret
Don't tell anyone or you'll be just another regret
My dirty little secret
Who has to know

When we live such fragile lives
It's the best way we survive
I go around a time or two
Just to waste my time with you

Tell me all that you've thrown away
Find out games you don't wanna play
You are the only one that needs to know

I'll keep you my dirty little secret
Don't tell anyone or you'll be just another regret
My dirty little secret
Who has to know

The way she feels inside
Those thoughts I can't deny
These sleeping dogs won't lie
And all I've tried to hide
It’s eating me apart
Trace this line back


Lätt den bästa låten just nu att rocka loss till. Tips, ladda ner den! The All American Rejects - Dirty Little Secret. Igår var det nattbowling med gänget - Andy a.k.a Mahmud, Anvar a.k.a Aziz Jakim, Mia a.k.a Greta, Nidde a.k.a Mohammed, Stoffe a.k.a Darin och jag själv a.k.a Abdul. Många tittade väldigt konstigt på våra monitorer. Stoffe vann faktiskt det stora hela och Andy kom tvåa med ca 6 poäng mindre än honom.
Idag är det söndag vilket innebär veckans segaste dag då man får lov att vara hur osocial som helst. Jag ska bara sitta här i min ensamhet och glo, sen innfinna mig framför tv:n klockan 21.00. Mycket intellektuellt blir det ikväll. Charlie's angels. Starring Cameron Diaz. Starring Drew Barrymore. Starring Lucy Liu. Det kan nog inte bli mer bimbo-squad än så! Men det är en perfekt söndags-rulle. Tack TV3!
Imorgon kommer svar från Frankrike.. Hela min familjs liv kommer typ förändras på en sekund om vi får positivt svar. Det är så otroligt ballt, men samtidigt SÅ skrämmande! Jag satt igår och tittade på lägenheter, fast jag hittade inga alls. Hjälp mig, någon? Inga som är någorlunda billiga iaf. Bara det är helt sjukt, att jag faktiskt behöver sitta och leta lägenhet redan nu. För man vet aldrig hur lång tid det kan ta att hitta en vettig lägenhet i denna underbara staden. Jag vill aldrig flytta härifrån.. Iallafall inte med mer än ett par mils avstånd :)

I need a miracle



Jag är i stort behov av en ny telefon. Gärna en fungerande sådan också.. Min nuvarande är helt underbar, om man tycker om en telefon som lever ett eget liv vill säga. Det är ju en ganska fet vill ha-känsla på
Motorolan, men jag vill fortfarande stanna kvar på 3 som typ har noll intressanta telefoner.. Hjälp mig, någon? ännu en gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback