Massa julaftnar!

Haha, så härligt det är med julafton, speciellt när man får fira den fyra gånger! I söndags var jag och Andy hemma hos hans föräldrar, då åt vi god middag och sen klädde vi granen. Sen drack vi lite glögg och öppnade julklappar. Eller ja, det var bara jag som fick julklappar eftersom jag inte är här på julafton :( Sen i tisdags så firade jag och Andy julafton själva, så mysigt. Vi hade köpt gran i måndags och klätt den och sådär, så det var ju färdigt. Jag lagade mat, hasselbackspotatis, stekt kalkon och vinbärsgelé, mummms. Det fattades ju bara brysselkål! Sen öppnade vi julklappar, tjoho! JAg gav Andy en kalender som jag gjort på internet, där man fick sätta in egna bilder och skriva in egna saker på datumen. Den blev ganska bra, den ska han ha på jobbet nu när han har ett helt eget kontor med SKRIVBORD, wow! Och jag fick ett par örhängen från Pilgrim, woooh jättefina, men tyvärr för stora "pinnar" eller vad man ska säga, så jag fick knappt in dom i mina hål i öronen :( Så jag ska se om jag kan byta dom när jag kommer tillbaka från France. Seeeen så hade jag köpt ett halsband till Andy, en kedja i silver, som han tyckte om men det var för litet. Men det är fixat nu, det hann jag springa ner och byta efter jobbet idag ;) Åh, sen öppnade jag den finaste presenten, en digitalkamera! Fast det var bara en bild på en kamera, haha, för den hade inte hunnit komma till lilla Mörarp än! Däremot har den kommit nu så jag får den idaaaag! Blev så glad det är inte sant, han är helt sjuk i huvudet tyckte jag.. Men han tyckte tydligen att han hade en god anledning till att köpa nåt så fint till mig :) Anyway, sen fick han den "största" av mig, jag hade skrivit ett långt rim till honom, som jag iofs inte tyckte blev så bra men han tyckte om det... Där det i slutet stod "vill du bo ihop med mig?". SÅÅÅ jag ska bli bonne! Moi ska flytta till Mörarp, weoho! Fast det kommer jag inte allsdet bli, vi är helt enkelt inte såna som kan bli bönder! :) För alla som inte hört, så löste det sig inte med lägenheten så jag tänkte "wtf, man lever bara en gång och nu har jag testat att bo själv. BORING!".

Anyway, imorgon reser jag iväg ... Med mycket blandade känslor. Skittråkigt att åka ifrån alla dom jag så gärna vill fira jul med, men samtidigt så roligt att träffa mamma, pappa, Kristin (som för den delen kommit hem till Hbg nu) och Andreas och Luke. Men nu är det som det är, och jag kommer hem dagen innan nyårsafton. See you all then!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback