Fredag & december

Idag blir det bara en lista. För idag orkar jag inte berätta något annat utom att jag blivit frisk! Tjoho.

Dagens väckarklocka: 06.00, men idag var det inte så jobbigt att gå upp för jag visste att det inte skulle bli jobbigt på jobbet!
Dagens bästa: Slutade jobba klockan 12, herregud vad livet är bra ibland.
Dagens sämsta: Tvättar 14-17.. Blä vad tråkigt!
Dagens låt: Nelly Furtado - All good things
Dagens outfit: Jobbkläder som vanligt. Men ikväll är det party, har dock inte bestämt vad jag ska ha på mig än. Update later.
Dagens doft: Mmm... Bensin! Jag skulle försöka få bort gamla fläckar av typ kaffe och läsk. Det gick inte. Ens med bensin!
Dagens föda: Än så länge har det bara blivit havrekudde-flingor till frukost, och en yoghurt och bulle till mellanmål. Orkar inte göra lunch... Men jag är hungrig. Schizo-warning!
Dagens köp: Oh, jag är sååå duktig, klockan är 12 och jag har inte inhandlat någonting ännu! Igår blev det dock en del eftersom jag & Andy var på Väla. Och Familia :) Och jag måste gå bort och handla på Konsum sen under tiden jag tvättar.
Dagens sanning: Det är första december. Det är snart JUL för bövelen!!
Dagens lögn: Inga lögner idag inte. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback