Äntligen HELG!

Omg, vilken vecka det har varit. Jag jobbade kväll måndag, tisdag och onsdag, vilket är det värsta. Så mycket bättre att jobba morgon, även om man måste gå upp typ 6 på morgonen, men man får hela eftermiddagen och kvällen på sig till annat. Annars börjar man 11 och slutar halv 8, inte fan hinner man göra något varken före eller efter det! Idag är det iaf fredag, och här sitter jag framför datorn. Haha! Jobbade 7 till halv 4 idag, och efter det sprang jag ner till stan och köpte ALLA mina resterande julklappar. Känner mig riktigt, riktigt stolt. Så idag blev det väldigt lugn, Andy kom hit innan han skulle iväg och spela, så vi åt middag. Sen kom Arnel och Anvar hit med friterade bananer och ett ton glass, direkt från kinarestaurangen. Mummmms. Vi kollade på film, den "nya" American Pie, tror det var typ nummer 5.. Haha, men den var typ den bästa hittills tycker jag. Fast näe, inget slår nog ettan. Det är liksom kulten.

Nu så har min julstress satt igång, och den har satt igång rejääält. Antagligen bara för att jag ska resa iväg över julen.. Man vet liksom att man måste planera in allt, minsta lilla sak. Men jag ligger lite före mitt "schema" nu iaf, eftersom jag fått aaaaaalla julklappsinköp klara redan. Woho! Nu ska jag bara göra en massa andra saker, typ städa hela lägenheten, köpa en massa grejer som ska med till France, fixa, mecka, träffa alla och säga God Jul osv osv osv.... Men det ska nog gå bra :) Bortsett från om jag får en massa tider på jobbet i nästa vecka vill säga..

Anyways, dagens lista, som jag vart dålig på på ett tag nu ;)

Dagens väckarklocka: 06.00.. Fy fan.
Dagens bästa: Som sagt, alla julklappar köpta och klara!
Dagens sämsta: Regn. 9 dagar innan jul. Och i tidningen stod det minsann att det var 0% chans för en vit jul. HAHA suckerrrrs i Sverige! Fast justdet.. det är typ 15 grader i Frankrike....
Dagens outfit: Gråa Miss Sixty stuprörs-jeans, Svart ribbat linne, svart kofta med guldknappar, också den tjockaste jackan jag äger.. Som inte ens är speciellt varm!
Dagens låt: " Nu är det jul igen" från 3-reklamen. Bara för jag har den som ringsignal (fast jag bytte iofs tillbaka till Justin idag igen..)
Dagens doft: Dolce & Gabbana Feminine. I have the best boyfriend in the world :)
Dagens föda: Nästan ingenting alls. En bulle till frukost och en halv burk pasta till lunch. Sen sprang jag på stan och hade ont i magen så hungrig jag var. Så jag gjorde gooo mat när jag kom hem, pommes och kyckling. Fast det blev inte så gott som jag ville. Så jag är fortfarande hungrig. Dags för ett äpple i think.
Dagens köp: Men ÅHH, det kan jag ju inte skriva häääär! En maaaassa julklappar, hihi, hemlighetsfulla Åsa kikar fram ;)
Dagens sanning: Jag är nog ganska duktig på att planera ändå.. Eller så har jag bara världens bästa mamma som lugnar en när man är helt uppe i varv!
Dagens lögn: "Han kommer börja gråta". Näää, det tror jag inte :)


Puss & CIAO! Trevlig helg everyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback