Ännu en dag..

Helgen har varit trevlig med julbord på Sundspärlan med jobbet i fredags! Och i lördags bakade jag pepparkakor och var lite på radion. Sen åkte jag, Arnel och Anvar hem till mig och tittade på The Mask (hallå, nostalgi.. almost!) och Barnyard. Den senare var så fruktansvärt rolig! Mistah Boombastic :D

Dagens väckarklocka: 06.15 för jag sov hos Andy och fick skjuts hem och till jobbet! Lite vardagslyx!
Dagens bästa: Slutade tidigt eftersom chefen ringde igår och frågade om jag ville byta, tjoho!
Dagens sämsta: Det känns som klockan är mitt i natten även om man slutade halv fyra. Sånt är livet när det är december och kolsvart ute.
Dagens låt: Wish I was a punk-rocker (med vem? ingen aning om vad hon heter men bra är den!)
Dagens outfit: Jobbkläder jajamän. Men strax ska jag gå ner i stan och då blir det stövlar och tjock jacka och ett stooooort paraply, så som det regnar! I fredags bestämde jag mig till slut för mina mörka stuprörsjeans och en svart axelbandslös top med en rosett fram, så lovely!
Dagens doft: Janssons frestelse, "dagens" på jobbet :)
Dagens föda: Frukosten bestod av fullkornsbulle och en yoghurt, lunchen lite pasta och min kvällsmat har jag och Anvar bestämt ska bestå av AMERIKANSK föda! Tjoho, dom har öppnat ett Amerikanskt matställe vid mig, med panpizzor och sandwisch och grejer! Goooott.
Dagens köp: Nada än så länge. Men det lär ju ändras nu när jag ska bege mig ner i stan på julklappsjakt!
Dagens sanning: Jag har ett berg av disk på köksbänken (schh, säg inget till mamma...)
Dagens lögn: "You're beautiful!" hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback